Sunday 3 August 2014

5 BERADIK GEMBIRA BERKONGSI ISTERI

5 Beradik Gembira Berkongsi Isteri-Seorang ibu muda semalam mendedahkan dia mempunyai lima suami.Lebih menarik lagi, kelima-limanya adalah adik-beradik.

Rajo Verma, 21, tinggal dalam sebuah rumah satu bilik dengan kelima-lima suaminya dan tidur bersama suami berbeza setiap malam mengikut giliran.

(gambar hiasan)
Suri rumah itu juga tidak tahu siapa bapa bayi lelakinya.

Rajo berkata: �Pada awalnya, ia rasa agak pelik. Dan saya tidak mempunyai suami kegemaran.�

Suami pertamanya, Guddu, 21, menegaskan: �Kami semua melakukan seks dengannya tetapi saya tidak cemburu. Kami sebuah keluarga besar yang bahagia.�

Pasangan itu berkahwin mengikut istiadat Hindu yang diatur keluarga mereka empat tahun lalu dan dia menjadi satu-satunya suami Rajo yang sah.

Tetapi adat di kampung mereka mewajibkan Rajo turut mengambil adik-beradik suaminya sebagai suami.

Mereka ialah Bajju, 32, Sant Ram, 28, Gopal, 26, dan Dinesh � yang dikahwininya tahun lalu ketika pemuda itu mencecah usia 18 tahun.

Abang sulung Bajju berkata: �Saya menganggap Rajo sebagai isteri saya dan tidur bersamanya sebagaimana adik saya yang lain.�

Rajo memasak, mengemas dan menjaga bayinya, Jay yang berusia 18 bulan ketika semua suaminya pergi bekerja di Dehradun, utara India.

Rajo berkata mengenai tradisi purba bergelar poliy andri: �Ibu saya turut berkahwin dengan tiga beradik. Bila saya berkahwin saya tahu saya terpaksa menerima semua lelaki itu sebagai suami.�

�Saya tidur dengan mereka mengikut giliran. Kami tiada katil, kecuali beberapa selimut.

�Yang menariknya, saya mendapat lebih perhatian dan kasih sayang daripada kebanyakan isteri lain.�

0 comments:

Post a Comment





web stats